Warszawa – stolica Polski, miasto, gdzie splatają się różne kultury, łączą style i klasy. To tutaj przyjeżdżają przedstawiciele świata biznesu, polityki i kadra zarządzająca, by podnosić swoje kwalifikacje. Poza tym w Warszawie mieści się wiele uczelni, dzięki którym można zdobyć wykształcenie na bardzo wysokim poziomie. To tu, do stolicy, zjeżdżają się turyści z kraju i całego świata, by podziwiać zabytki a potem ruszać w dalszą drogę. Witają i żegnają ich wielobarwne billboardy, które wskazują drogę i zachęcają do dłuższego pobytu oraz powrotu.
Miasto wręcz prosi się, by umieścić w centrum czy na obrzeżach wiele billboardów reklamujących dany towar czy usługę. Specjaliści od marketingu prześcigają się w coraz to nowych propozycjach, które przyciągają ucho. Nierzadko też angażują inne zmysły, jak np. słuch tworząc propozycję jako multimedialna reklama zewnętrzna. Docierają w ten sposób do coraz szerszych grup odbiorców. Dzisiejsze społeczeństwo potrzebuje bowiem bardzo wyrazistych i konkretnych bodźców, by wyłapać komunikat spośród wielu innych. Reklama zewnętrzna (czyli w stylu outdoor) wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnego konsumenta.
Dzięki posiadaniu wielu obiektów sportowych Warszawa jest często organizatorem imprez w tym charakterze, ale także imprez kulturalnych, jak np. koncerty największych sław muzycznych, rewie łyżwiarskie, występy sztukmistrzów i wielu innych. Dzięki widocznym z każdego punktu stolicy billboardom, zarówno mieszkańcy jak i goście dowiedzą się, gdzie najlepiej udać się, by skorzystać z wielorakich form rozrywki.
Billboardy często mają wielkie powierzchnie po pierwsze, by były lepiej widoczne. Po drugie – dzięki temu można zmieścić o wiele więcej szczegółów dotyczących reklamowanej rzeczy do wydarzenia. Podana w ten sposób reklama jest zapamiętywana i może być podstawą dyskusji na temat przedstawionych na niej informacji. Mniejszą, ale również atrakcyjną formą jest citylight. Jest to umieszczona za szybą lub pleksi wiadomość w formie plakatu. Idealnym miejscem dla tego typu reklamy zewnętrznej jest między innymi przystanek pojazdów komunikacji miejskiej. Można spotkać również citylighty na poczekalniach w miejscach użyteczności publicznej czy witrynach sklepowych.
Mogą być również zewnętrzne reklamy w formie tradycyjnych słupów z ogłoszeniami, plakatami itp. Warszawa słynie z różnorodnych rodzajów tego typu nośników informacji. W zależności od części miasta (czy jest to Stare Miasto, czy bardziej nowoczesne osiedla, czy prastara Praga), słupy reklamowe są dostosowane do klimatu otoczenia. Dzięki temu powierzchnie wtapiają się w tło i po pewnym czasie stają integralną częścią danej dzielnicy.
Cena za wynajem powierzchni reklamowej w Warszawie jest uzależniona od kilku czynników. Przede wszystkim ważna jest wielkość reklamy zewnętrznej, jej styl, ale także lokalizacja. Im bardziej popularne sektory do wynajęcia, tym więcej trzeba zapłacić. Więcej informacji na ten temat, można znaleźć na stronie https://www.znajdzreklame.pl/billboardy/warszawa.