poniedziałek, 14 październikaTwój portal finansowy!
Shadow

OptiMES, czyli co łączy zarządzanie produkcją i zarządzanie relacjami z klientem

Każda płaszczyzna działania jest dobra do tego, by zdobyć na niej przewagę nad konkurencją. Powinny wiedzieć o tym szczególnie firmy produkcyjne, które w czasach szalonego tempa działania i dynamiki zmian we wszystkich branżach, potrzebują szczególnego bodźca do podnoszenia swojej rangi w oczach branży, ale przede wszystkim klientów.

Każda płaszczyzna działania jest dobra do tego, by zdobyć na niej przewagę nad konkurencją. Powinny wiedzieć o tym szczególnie firmy produkcyjne, które w czasach szalonego tempa działania i dynamiki zmian we wszystkich branżach, potrzebują szczególnego bodźca do podnoszenia swojej rangi w oczach branży, ale przede wszystkim klientów.

Jednym z najmocniejszych trendów w organizacji pracy fabryk jest zarządzanie produkcją w taki sposób, by pracować wydajniej, bardziej oszczędnie, ale i z lepszymi efektami w postaci wysokojakościowych produktów. Co dalej – gdy te założenia zostaną osiągnięte, a mimo to w sprzedaży ciągle coś nie gra? Odpowiedzią może być zarządzanie relacjami z klientem. A tę kwestię również da się racjonalnie organizować i zoptymalizować jej przebieg. Wszystko dzięki systemowi CRM, dostępnemu w ramach narzędzia OptiMES.

Wybierz system CRM, jeżeli:

  • potrzebujesz długofalowej relacji z klientami;
  • dostrzegasz braki w nadzorze nad rozrastającą się grupą klientów;
  • chcesz wprowadzić jakościowe standardy w pracy handlowców czy działu sprzedaży.

Co zyskasz:

  1. sprawne narzędzie do organizacji bazy danych klientów i zarządzania nią – w przypadku kontaktu z klientami błyskawiczny dostęp do rzetelnych informacji ma ogromne znaczenie, bo pozwala zaspokoić potrzeby klientów i przekonać ich do swojej firmy – i to na stałe.
  2. metodę nadzoru nad pracą działu handlowego – kontrola nad treścią i ilością kontaktów z klientami pomaga kształtować poprawną relację między producentem i klientem, a to dlatego, że w każdej chwili można wrócić do poczynionych ustaleń.
  3. sposób na przyspieszenie obsługi klienta – wszystkie dane w jednym miejscu, ustalenia zdarzeń istotnych dla całościowego kontaktu, a także możliwość naniesienia zmian w planach, przeprowadzenia ankiet i programów lojalnościowych. Czas, który trzeba by było poświęcić na poszukiwanie wspomnianych danych i dokumentów, będzie można spożytkować bardziej konstruktywne – np. przekazując klientowi informacji o postępie prac przy jego zleceniu.

Zarządzanie relacją z klientem jest kontynuacją niezwykle istotnego procesu, jakim jest zarządzanie produkcją. Jeżeli inwestujesz w zarządzanie produkcją i jej optymalizację, powinieneś zadbać również o to, co następuje później, czyli relacje z klientami. O ile ich nawiązanie zdarza się być bułką z masłem, to już często podtrzymanie wartościowej relacji pociąga za sobą sporo trudności. Właśnie dlatego możliwość rejestracji wszystkich zdarzeń związanych z danym klientem, ma ogromne znaczenie, bo pozwala w dowolnym momencie odwołać się do terminów i założeń podjętych zleceń.

Zarządzanie produkcją i relacją z klientami w ramach jednego systemu informatycznego dla produkcji – to najlepsze rozwiązanie, również dla Twojej fabryki. Zapraszamy do kontaktu i umawiania spotkań lub rejestracji w naszym systemie: numerem telefonu 517 827 436 i pod mailem biuro@syneo.pl.

1 Comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *